«Κάθε Public είναι διαφορετικό και προσαρμοσμένο στις ανάγκες της περιοχής», επισημαίνει ο διευθύνων σύμβουλος της εταιρείας . Προσθέτει πως το τρίπτυχο που βρίσκεται στο επίκεντρο του σχεδιασμού της διοίκησης είναι το «ποιότητα, ποικιλία, οικονομία» και θεωρεί πως αυτό είναι το αντίδοτο στην πίεση που δέχονται τα εισοδήματα των νοικοκυριών.
«Οι πελάτες μας θέλουν φθηνά αλλά ποιοτικά προϊόντα, σε μεγάλη ποικιλία», λέει ο Χρ. Καλογεράκης, ο οποίος επισημαίνει πως «52 εβδομάδες τον χρόνο ανταγωνιζόμαστε στις τιμές ακόμα και τις διεθνείς αλυσίδες».