XΟΡΗΓΟΣ whitetip

Βασίλης Ανδρικόπουλος | O ξεχωριστός, Λεοντιδέας Dealmaker

Please log in or register to like posts.
News

Για μερικούς ανθρώπους γύρω μας οι 24 ώρες της κάθε ημέρας μάλλον φαντάζουν εξαιρετικά λίγες, συγκριτικά με το πόσες είναι οι υποχρεώσεις και οι ασχολίες τους. Πόσο εύκολο είναι, άραγε, για έναν άνθρωπο, που κατέχει εξέχουσες θέσεις σε ένα σημαντικό αριθμό εταιρειών, να διαχειρίζεται όλες του τις υποθέσεις και να καταφέρνει να του μένει χρόνος και για την προσωπική του ζωή, αλλά και για να σκεφτεί ποιες θα είναι οι επόμενες επαγγελματικές του κινήσεις;

Εύκολο ή δύσκολο, ο ξεχωριστός “dealmaker” και απόφοιτός μας, Βασίλης Ανδρικόπουλος, δε δείχνει σε καμία περίπτωση να πτοείται και συνεχίζει το ίδιο έντονα και πετυχημένα την πορεία του στις μεγάλες εταιρείες, μια πορεία, βέβαια, που οφείλεται στη σκληρή του δουλειά.Κι αυτό διότι μετά τη Λεόντειο, ο Βασίλης Ανδρικόπουλος φοίτησε στο Οικονομικό Πανεπιστήμιο Αθηνών, πέρασε από executive training στο Ηarvard Business School, αλλά ακόμη και από το Ευρωπαϊκό Ινστιτούτο Διοίκησης Επιχειρήσεων (INSEAD)!

Παλιότερα, στην Diageo διετέλεσε Οικονομικός Διευθυντής Ανατολικής Ευρώπης, Οικονομικός Διευθυντής Ελλάδος και Νότιας Ευρώπης, ενώ τελευταία κατείχε τη θέση του Οικονομικού Διευθυντή Αγορών Δυτικής Ευρώπης.

Πλέον, είναι αντιπρόεδρος στο Δ.Σ. της Ολυμπιακής Ζυθοποιίας, είναι μέλος του Δ.Σ. της Green Cola Hellas και συμμετέχει επενδυτικά στο Yoda.gr, στου οποίου το Δ.Σ. είναι επίσης Αντιπρόεδρος.

Πρόσφατα, έκανε το μεγάλο βήμα ν’ ανοίξει φούρνο στο Νιου Τζέρσεϊ, μαζί με άλλους δύο επιφανείς επιχειρηματίες, τον Γιάννη Χήτο (Ζαγόρι, Ολυμπιακή Ζυθοποιία, Yoda.gr, Green Cola Hellas) και το Γιώργο Δρόσο (Bo Concept), αφού οι τρεις τους συμμετέχουν στην εταιρεία Dream Foods, της οποίας ιδρυτής είναι ο Β. Ανδρικόπουλος. Δεν είναι, δε, τυχαίο, που επέλεξαν να ονομάσουν το φούρνο G.F.G. , αρκτικόλεξο του Greek From Greece, καθώς ο φούρνος αυτός σερβίρει ό,τι μπορεί κάποιος να βρει και σε έναν αντίστοιχο φούρνο στην Ελλάδα, ακόμη και Freddo Espresso και Freddo Cappuccino.

Το μεγάλο στοίχημα του Yoda.gr

Ο δρόμος του Βασίλη Ανδρικόπουλου δεν οδηγεί σε αδιέξοδα. Πριν μερικούς μόνο μήνες, σε μία στροφή με φόντο το μέλλον, δημιουργήθηκε το Yoda.gr , το ηλεκτρονικό σούπερ μάρκετ, που στοχεύει να κατακτήσει ένα σημαντικό μερίδιο στην αγορά των online σούπερ μάρκετ το ερχόμενο διάστημα. Τα νούμερα είναι με το μέρος του Yoda, καθώς το 2016 οι Έλληνες δαπάνησαν περίπου 30 εκατομμύρια ευρώ σε διαδικτυακά σούπερ μάρκετ, όμως στα επόμενα τέσσερα χρόνια, το ποσό αυτό αναμένεται ν’ ανέβει στα 400 εκατομμύρια ευρώ (Fortune Greece). Αυτό, παράλληλα με το συνεχή εμπλουτισμό της γκάμας των προϊόντων που διαθέτει το Yoda, προμηνύει ένα μέλλον στο οποίο το Yoda έχει πράγματι τη δυνατότητα να πρωταγωνιστήσει.

Εμείς, σαν Ένωση Αποφοίτων, του το ευχόμαστε από καρδιάς!

 

Παναγιώτης-Κάρολος Άλγκινγ

 

 

 

 

Σε ποιους άρεσε το άρθρο;