Είναι ο ζωντανός θρύλος της ελληνικής διαφήμισης καθώς υπήρξε συνιδρυτής της διαφημιστικής εταιρείας Bold – Ogilvy και ένας από τους πιο επινοητικούς δημιουργούς της, υπεύθυνος για μία μακρά σειρά από επιτυχημένες εκστρατείες. Παράλληλα, ως σπουδαίος γευσιγνώστης υπέγραψε μία σειρά από ευθύβολα και συχνά χιουμοριστικά κείμενα για την γαστρονομία με το ψευδώνυμο Απίκιος.
Ήταν (και παραμένει) ένας από τους λίγους Έλληνες κουζινογράφους που μπορεί να καυχηθεί -αν και δεν το κάνει- ότι έχει όντως δειπνήσει στα κορυφαία εστιατόρια του κόσμου. Ακόμα μεγαλύτερη αγάπη του υπήρξε και παραμένει η μουσική: Ο Ευσταθιάδης μας έχει χαρίσει φινετσάτα δοκίμια για τη κλασική μουσική στην εφημερίδα Καθημερινή ενώ έτερψε τα αυτιά των ακροατών ως ραδιοφωνικός παραγωγός στο Τρίτο Πρόγραμμα της Ελληνικής Ραδιοφωνίας. ADVERTISEMENT Πολυγραφότατος λογοτέχνης, έχει γράψει γοητευτικά διηγήματα και ποιητικά κομψοτεχνήματα. Το 2022 τυπώθηκε η συγκεντρωτική έκδοση των διηγημάτων του στις εκδόσεις Μελάνι και πριν από λίγες εβδομάδες κυκλοφόρησε από τον ίδιο οίκο, το σώμα μιας πολυετούς πορείας στην ποίηση. Δίνοντας μας αφορμή να συζητήσουμε με τον συγγραφέα, έναν ευπατρίδη με σπάνια εμπειρία αλλά και παιδική ψυχή, για το νόημα της ζωής.
Πηγή : Andro.gr [ https://www.andro.gr/kentrika-themata/yannis-efstathiadis-to-nohma-ths-zohs/ ]