http://www.advertising.gr/advertising-2/ad-agencies/thriamveftria-stis-kannes-i-bbdo/
«Στρατηγική – Δημιουργικότητα – Αποτελεσματικότητα είναι το τρίπτυχο στο οποίο επικεντρώνεται η BBDO σε μία εποχή μεγάλων αλλαγών και μεγάλων ανατροπών παντού» παρατήρησε ο απόφοιτος Τάσος Πράσινος, Πρόεδρος και Διευθύνων Σύμβουλος του Ομίλου της ΒΒDO στην Ελλάδα, σχολιάζοντας τις επιτυχίες της εταιρίας και συμπλήρωσε: «Χωρίς στρατηγική δεν υπάρχει προοπτική, χωρίς δημιουργικότητα δεν υπάρχει παρόν και χωρίς αποτελεσματικότητα δεν υπάρχει αύριο».
“Χωρίς δημιουργικότητα δεν υπάρχει παρόν και χωρίς αποτελεσματικότητα δεν υπάρχει αύριο”.
